Van aanmelding tot evenement

online ticketing, ook voor uw evenement?

 

Tussen uw aanmelding bij Avayo en uw evenement vinden verschillende stappen plaats. Denk hierbij aan het opstarten van uw ticketshop, het daadwerkelijk verkopen van de tickets en de voorbereidingen op het evenement.

Kennismaking

Wanneer u zich aanmeldt voor een account, nemen we contact met u op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek spreken we uw specifieke situatie door en maken we afspraken over de koppeling of implementatie van de ticketshop, de manier van scannen en de betaalmogelijkheden die u kiest.

Opstarten ticketshop

Ten behoeve van de betaalkoppeling maakt u een account aan bij onze payment serviceprovider en verstrekt u ons de gegevens hiervan voor de koppeling met de ticketshop. We maken vervolgens een ticketshop voor u aan, zorgen ervoor dat deze in lijn met uw huisstijl is en zorgen voor een koppeling of integratie tussen website en ticketshop. Samen met u maken we uw eerste evenement aan en vullen we zaken als de algemene voorwaarden en servicekosten in. De ticketverkoop kan nu beginnen!

Voor aanvang van het evenement

Voor aanvang van het evenement sturen wij u scanners en scansoftware en geven we u uitleg over het gebruik hiervan. Bij kleine evenementen (minder dan duizend personen) gebeurt deze uitleg telefonisch, bij grote evenementen plannen we hiervoor een afspraak in op de locatie van het evenement.

Na het evenement

Na afloop van het evenement nemen we contact met u op om onze dienstverlening te evalueren. We horen dan graag wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Alleen zo kunnen we onze dienstverlening steeds verder verbeteren.


« Voor wie?