Deze functie is al weer enige tijd beschikbaar, maar willen we nog even onder de aandacht brengen.
Misschien ken je het wel: Je wilt een paar dagen voor het evenement de kaartkopers nog graag even voorzien van de laatste informatie. Of je wilt diezelfde kaartkopers na het evenement nog automatisch een kortingscode sturen voor de volgende editie. Dit kan nu eenvoudig geautomatiseerd via de Servicemails functie bij het evenement.

Bij het evenement kun je eenvoudig een nieuwe servicemail aanmaken. Daarbij bepaal jij het moment van verzending. Dit kan voor en/of na het evenement zijn. Je typt de titel en inhoud van de mail en wanneer je denkt dat je klaar bent, stuur je even een test mailtje naar jezelf. Eventueel maak je hierna nog even wat aanpassingen. Op deze manier ben je er zeker van dat de servicemail in de mailbox overeenkomt met je verwachting.
Servicemails kunnen worden opgesteld in verschillende talen (mits actief) en daarbij kunnen ook nog samenvoegvelden worden gebruikt. Denk bij dit laatste aan: voornaam, achternaam, telefoon, e-mail en korting. De korting kan worden ingezet om de kaartkoper automatisch een kortingscode voor bijvoorbeeld een opvolgend evenement te geven.