Case Museumnacht Kids

“…Onze bezoekers hoeven geen account aan te maken, maar kunnen snel en eenvoudig een kaartje kopen. Dat vinden we prettig…”

Ieder jaar openen meer dan 20 musea in Den Haag hun deuren voor kinderen. Zij kunnen dan voor een klein prijsje een bezoekje brengen aan o.a. het Mauritshuis, het Gemeentemuseum en Museon. Een hele organisatie, want Museumnacht Kids trekt ieder jaar al snel 5000 bezoekers. Museumnacht Kids gebruikt het ticketingsysteem van Avayo.

‘Wij hebben drie belangrijke redenen om voor Avayo te kiezen,’ zegt Romy Fortuin van Winkelman en van Hessen, het marketingbureau dat de Museumnacht Kids organiseert.
‘Onze bezoekers hoeven geen account aan te maken, maar kunnen snel en eenvoudig een kaartje kopen. Dat vinden we prettig. Ook de prijs van Avayo is heel gunstig. Als marketingbureau kunnen we de promotie heel goed zelf af. Avayo snapt dat en laat ons geen overbodige diensten afnemen. En de service van Avayo is erg goed. Ik kan altijd bellen of mailen en dan word ik supersnel geholpen.’

Het ticketsysteem van Avayo wijst zich vanzelf. De organisatie van Museumnacht Kids kan er snel en zelfstandig mee werken. ‘Het is een duidelijk systeem zonder poespas,’ vertelt Romy Fortuin. ‘Ik red me er prima mee. En als ik toch een vraag heb, kan ik altijd bij Avayo
terecht.’

Voor de Museumnacht Kids maakt de organisatie gebruik van polsbandjes, zodat ouders met kinderen niet in de rij hoeven staan. Bij de editie voor volwassenen gebruikt Winkelman en van Hessen de handscanners van Avayo voor de toegangscontrole. ‘Het is fijn dat Avayo pro-actief meedenkt. Even een telefoontje of ze nog iets kunnen doen, een mailtje of ik eraan denk om de handscanners te reserveren. Die worden dan ruim voor het evenement afgeleverd. Die service is echt een meerwaarde.’

‘Ik raad Avayo zeker aan, wat mij betreft kan geen andere partij aan Avayo tippen. De lijnen zijn kort, de benadering is heel persoonlijk en het contact is prettig.’

Geïnteresseerd?