Algemeen beheer

Algemeen beheer:

Via de functie Algemeen beheer heeft u inzage in de algemene instellingen van de ticketshop en is onderverdeeld in:

Via het dashboard heeft u inzicht in hoeveel tickets u vandaag heeft verkocht en gescand, welke omzet er de afgelopen periode gerealiseerd is en hoe verhoudt deze zich ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar? Op het dashboard vindt u een overzicht van de stand van zaken en van de updates van uw ticketshop.

Onder de knop ‘Instellingen’ kunt u onder andere de volgende functies vinden en/of instellen:

  • Adresgegevens: Hier kunt u een vinkje voor zetten als u standaard de adresgegevens van uw bezoekers wilt weten.
  • E-mailadres voor het contactformulier: Naar dit e-mailadres wordt het contactformulier gemaild. Tevens wordt dit emailadres gebruikt als reply-to adres voor de orderbevestigingsmail.
  • Standaard logo: Hier kunt u het logo van uw bedrijf uploaden.
  • Header afbeelding: Bovenaan de ticketshop kunt u zelf een sfeerafbeelding plaatsen. De afbeelding kunt u hier uploaden.
  • Google Analytics: Voer uw trackingcode in en koppel uw Analytics account (ook) aan uw ticketshop.
  • Facebook Pixel ID: Voer uw Facebook Pixel ID in en meet de conversies (ROI) op uw Facebook advertenties.
  • Favicon: Uw browser toont voor ieder tabblad een kleine logo. Hier kunt u uw favicon uploaden
  • Ticket layout: U bepaalt zelf hoe uw ticket eruit komt te zien. Standaard biedt Avayo drie typen tickets: drie tickets op één pagina (besparing milieu), twee tickets op één pagina met een kleine ticketafbeelding en twee tickets op één pagina met een grote afbeelding. Wanneer u één ticket op een hele pagina wilt? Dan is dat ook mogelijk en kunnen wij dit voor u aanzetten.
  • Algemene voorwaarden: De algemene voorwaarden zijn zorgvuldig opgesteld door een jurist en staan er standaard in. Uiteraard kunt u de voorwaarden ook nog zelf bewerken.
  • Veelgestelde vragen: Rechtsboven in de ticketshop kunnen uw bezoekers een knop met de veelgestelde vragen vinden. Deze kunt u zelf vullen.
  • Betaalmogelijkheden: Hier zijn de actieve betaalmogelijkheden zichtbaar. Uiteraard zijn er ook nog vele andere betaalmogelijkheden mogelijk. Zie hiervoor onze tarieven pagina.
  • Taalinstellingen: Kies zelf in welke talen (Nederlands, Engels, Frans en Duits.) de ticketshop wordt aangeboden en welke taal daarbij standaard wordt weergegeven. (niet beschikbaar in Avayo Red)
  • Extra informatie bij de bestelstappen: Bij de afzonderlijke bestelstappen kunt u hier uw extra informatie kwijt.

Onder het kopje ‘Account’ vindt u uw bedrijfs- en bankgegevens. Zijn uw bedrijfsgegevens veranderd? Dan kunt u het hier zelf aanpassen.
Bij de bankgegevens vindt u uw rekeningnummer en tenaamstelling en kunt u eveneens een controlebetaling doen, zodat we zeker weten dat we de ticketgelden op de juiste bankrekening storten.

Onder het kopje ‘Financieel’ vindt u in pdf-vorm de uitbetalingen en facturen. Heeft u net een nieuw account? Dan kunt u hier een controle betaling uitvoeren, zodat wij zeker weten dat de ticketgelden op uw bankrekening wordt gestort.

Onder de knop ‘Integratie’ vindt u de integratiecodes wanneer u uw Ticketshop op Facebook of op uw website wilt plaatsen. U vindt hier scripts voor alle evenementen en voor de evenementen afzonderlijk. U kunt ervoor kiezen om de ticketshop in te sluiten in uw website met of zonder header.