Waarom Avayo?

Wie online tickets verkoopt via de sofware van Avayo, kiest voor een betrouwbaar en transparant systeem. Onze online ticketservice biedt tal van voordelen, zowel voor uw bezoekers als voor uzelf.

Ticketgelden op uw eigen rekening

Avayo houdt uw ticketinkomsten niet vast. Deze worden rechtstreeks naar uw rekening geboekt! Om hiervoor te zorgen, wordt de betaalkoppeling door uzelf op naam gesteld en betaalt u deze separaat aan de leverancier. Zo kunt u, als organisator, direct beschikken over uw eigen inkomsten.

Lage kosten

Wanneer u gebruikmaakt van de software van Avayo, profiteert u van lage kosten terwijl u nergens aan vast zit. Omdat u onze ticketservice op ieder moment op kunt zeggen, loopt u geen enkel risico. U betaalt geen opstartkosten of abonnementskosten. De lage ticket- en betalingskosten die u betaalt kunt u eventueel compenseren met servicekosten.

Veilig

Privacy vinden wij erg belangrijk. Om deze reden zijn al onze ticketshops beveiligd. Klanten kunnen hierdoor veilig tickets bestellen.

Altijd beschikbaar

Indien we merken dat uw ticketshop te weinig capaciteit heeft, schalen we onze hardware op. Hierdoor kunnen klanten altijd zonder problemen tickets bestellen en hoeft u zich als organisator geen zorgen te maken over de techniek.

Toegankelijk

Onze software is voor vrijwel iedereen toegankelijk. U heeft enkel een website nodig waaraan we de ticketshop kunnen koppelen of in kunnen integreren. Op de scanlocatie heeft u een (WiFi)-internetverbinding nodig en, wanneer u kiest voor scannen met USB-scanners, een of meerdere computers.

Eenvoudig bestelproces voor klanten

Wanneer uw klanten online tickets bestellen bij Avayo, profiteren zij van een eenvoudig en gebruiksvriendelijk bestelproces. Om tickets te kunnen bestellen hoeven klanten geen account aan te maken. Na het bestellen ontvangen ze de tickets direct per e-mail. Bij het printen van de e-tickets worden er standaard drie tickets op een A4 geprint in zwart-wit. Hierdoor wordt er geen papier of inkt verspild.

Goede support

De medewerkers van Avayo staan altijd klaar om eventuele vragen per telefoon of e-mail snel en goed te beantwoorden. Daarnaast ondersteunen we u bij het koppelen of integreren van de ticketshop aan uw website. Ook nemen we voor aanvang van het evenement contact met u op om alles door te spreken. Bij grotere evenementen komt uw eigen accountmanager langs om te assisteren bij het scannen van de tickets.

 


« Klanten aan het woord Voor wie? »